Onze klant, een dynamisch en innovatief familiebedrijf, biedt met meer dan 40 medewerkers, gevestigd in 4 kantoren (Aarschot, Leuven, Heist-op-den-berg, Heusden-Zolder), advies en ondersteuning op maat aan voor zowel vrije beroepen als KMO’s. Met hun uitgebreide expertise, ver geëvolueerde digitalisering en een persoonlijke aanpak creëren zij vertrouwen als partner in accountancy, fiscaliteit en bedrijfsmanagement. Hun aanpak is up-to-date en gericht op elke fase in de bedrijfsvoering. Het kantoor ambieert een optimale dienstverlening voor haar klanten en draagt een goede work-life balance hoog in ’t vaandel.
« Om hun dienstverlening uit te breiden zijn wij voor hen op zoek naar gedreven dossierbeheerders Accountancy en Fiscaliteit. Je kan zelf bepalen of je in het kantoor te Aarschot, Leuven, Heist-op-den-Berg of Heusden-Zolder wenst te werken. »
Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor jouw persoonlijke klantenportefeuille. Alle facetten van accountancy en fiscaliteit komen in deze functie aan bod.